Ciljana skupina: 100 dugotrajno nezaposlenih mladih osoba (nezaposleni preko godine dana) u dobi od 15-24 godine i 100 mladih osoba bez radnog iskustva u dobi od 15-24 godine.
Cilj projekta:
Opći cilj projekta je doprinijeti smanjenju nezaposlenosti mladih na lokalnoj i regionalnoj razini.
Specifični cilj tj. svrha projekta je educirati i osnažiti mlade dugotrajno nezaposlene osobe i mlade osobe bez radnog iskustva kako bi im se olakšao ulazak na tržište rada.
Kratki opis projekta (operacije) - sažetak:
Ovaj projekt doprinosi smanjenju nezaposlenosti mladih na lokalnoj i regionalnoj razini kroz edukaciju i osnaživanje mladih nezaposlenih osoba kako bi im se olakšao ulazak na tržište rada.
Aktivnosti:
Ključni rezultati projekta:
1. Održana početna konferencija projekta
2. Anketirano 520 mladih nezaposlenih osoba, 263 dugotrajno nezaposlenih mladih osoba i 257 mladih osoba bez radnog iskustva
3. Identificirani razlozi neaktivnosti mladih osoba i ponuđena rješenja za socijalno uključivanje ciljne skupine
4. Napravljen analitički izvještaj ciljne skupine
5. Odabrana ciljna skupina projekta (200 mladih nezaposlenih osoba koje će sudjelovati u daljnjim aktivnostima ovog projekta)
6. 200 mladih nezaposlenih osoba prošlo radionice i individualno psihologijsko savjetovanje na temu motivacije, samoprocjene, samopouzdanja i razvoja karijere.
7. 206 mladih nezaposlenih osoba prošlo radionice „Nove metode traženja posla“ i steklo dodatne vještine vezane za pisanje životopisa i traženja posla
8. 63 mladih nezaposlenih osoba uspješno završile ECDL tečaj, uspješno položile završni ispit i dobili certifikat o osposobljenosti za računalnog operatera
9. 61 mlada nezaposlena osoba uspješno završila tečaj engleskog jezika, uspješno položila završni ispit i dobila certifikat o znanju engleskog jezika
10. 27 mladih nezaposlenih osoba sudjelovalo na start-up seminaru za poduzetnike početnike
11. 40 mladih nezaposlenih osoba prošlo trening komunikacijskih i prezentacijskih vještina, te trening pregovaračkih i prodajnih vještina
12. 40 mladih educiranih nezaposlenih osoba predstavljeno poslodavcima
13. Web stranica projekta napravljena - www.tyc.com.hr
14. Promotivni materijali napravljeni: logo projekta, 1500 letaka, 1000 brošura, 150 papirnatih vrećica, 150 podložaka za miš, 150 mapa, 600 bilježnica, 400 olovaka, 100 kapa, 100 majica, 100 USB stikova i dva roll- up bannera
15. Projekt promoviran javnosti kroz 33 radio oglasa, 3 novinska članka i 5 web bannnera
16. Održana završna konferencija projekta
Kontakt e-mail za dodatne informacije o projektu: euprojekti@hzz.hr, Hzz.Virovitica@hzz.hr
Poveznice na relevantne internet stranice:
www.strukturnifondovi.hr
www.esf.hr